۲۵ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۳۶
کد خبر: 30764938
T T
۰ نفر

تهران- 'رسول خادم' مدير فني تيم هاي ملي كشتي در ديدگاهي متفاوت نسبت به كشتي آزاد از كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي و برنامه هاي اين تيم اظهار رضايت و حمايت كرد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا؛ خانه كشتی تهران روزگذشته شاهد اتفاقات غیرمنتظره ای بود كه در نهایت به استعفای غلامرضا محمدی ختم شد.

رسول خادم بدون توجه به این اتفاقات در كشتی آزاد با حضور در اردوی فرنگی كاران از محمد بنا و برنامه های او اظهار رضایت كرد و به عنوان مدیر فنی تیم های ملی، حمایت همه جانبه خود از كادر فنی كشتی فرنگی را اعلام نمود.

خادم پیش از شروع تمرین فرنگی كاران با محمد بنا گرم گرفت و با او به گپ و گفت دوستانه ای پرداخت.سپس همراه با اردونشینان به دویدن و نرمش مشغول شد تا در عمل نشان دهد بطور كامل از سیستم و عوامل اجرایی كشتی فرنگی رضایت دارد.

در حاشیه این تمرینات محمد بنا نیز با حضور در جمع فرنگی كاران به مدیر تیم های ملی خیر مقدم گفت و ابراز امیدواری كرد كه با همكاری تمامی عوامل كشتی بتوان در آوردگاه المپیك 2012 لندن موفق شد.

البته این پایان اتفاقات جالب روز گذشته در خانه كشتی نبود، چراكه خادم بعد از نرمش و گرم كردن با فرنگی كاران به تمرینات بدنسازی با اردونشینان پرداخت و دقایقی نیز ناظر تمرینات فرنگی كاران بود.

اما اظهارات محمدبنا در پایان این تمرینات نیز بسیار جالب توجه بود. او بر خلاف غلامرضا محمدی سرمربی مستعفی تیم ملی كشتی آزاد از وضعیت كنونی اظهار رضایت كرد و گفت: حضور رسول خادم، حسن رنگرز و دیگر بزرگان كشتی می تواند نوید بخش روزهای خوبی برای ورزش اول ایران باشد. خادم از مفاخر كشتی ایران است كه حضور وی در مدیریت تیمهای ملی و امور فنی را به فال نیك می گیرم.

بنا تصریح كرد: كشتی فرنگی ایران شرایط بسیار خوبی دارد و می تواند در آوردگاه المپیك به نتیجه خوبی دست یابد. خطیب نیز به عنوان سرپرست فدراسیون مسلما با مدیریت خود شرایطی را فراهم می كند تا كشتی ایران با بهره گیری از پتانسیل های خود در المپیك به نتایج خوبی دست پیدا كند.

این در حالیست كه غلامرضا محمدی شب گذشته به دلیل برخی تغییر و تحولات در عرصه تیم های ملی از سرمربیگری تیم كشتی آزاد استعفا داد كه این كناره گیری با اظهارات بی پروا و انتقادات شدیدی از سوی او همراه بود.

9162**1553
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش